کتاب بازاریابی دارویی رونمایی شد

رونمایی از کتاب بازاریابی دارویی

آیین رونمایی از کتاب بازاریابی دارویی با حضور فعالان صنعت دارو، خبرنگاران و اصحاب رسانه در سالن سندیکای صاحبان داروهای انسانی برگزار شد.
این کتاب که با حمایت مادی و معنوی شرکت کیمیاگران امروز به چاپ رسیده است نگاهی راهنما، روشنگر و جامع به مقوله بازاریابی در صنعت دارو دارد و با در نظر گرفتن هر دو دیدگاه نظری و علمی به چالشهای منحصر به فرد بازاریابی در این صنعت پاسخ‌های درخوری ارائه می دهد.
کتاب بازاریابی دارویی نوشته برنت آل رولینز و میتو پری است و توسط دکتر محمدرضا سعیدی و دکتر هدی فرجی ترجمه گردیده و نوسط دفتر پژوهش‌های فرهنگی به چاپ رسیده است.

ایران می تواند به قطب تولید مواد دارویی در دنیا تبدیل شود

در این مراسم، سید محمدرضا موسوی اصفهانی، مدیرعامل شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز، نیز دقایقی درباره صنعت دارو به گفتگو پرداخت که مطالب زیر، رئوس موارد مطرح شده توسط ایشان است:

◇  ایران ظرفیت زیادی برای تولید مواد اولیه دارویی دارد و می‌تواند به قطب تولید مواد موثره و اولیه دارویی در دنیا تبدیل شود.

◇ مواد اولیه دارویی سهم به سزایی در خودکفایی صنعت دارویی کشور دارد. از همین رو، شرکت‌های دارویی داخلی تلاش کرده‌اند در این سال‌ها با تولید ماده اولیه دارویی، تا حدود زیادی از وابستگی به واردات مواد اولیه خارج شوند.

◇ تبدیل شدن ایران به قطب تولید مواد موثره و اولیه دارویی می‌تواند ثروت عظیم و اشتغال فوق العاده ای را برای کشور به همراه داشته باشد.

در ادامه، گزارش  تصویری این مراسم را ملاحظه می نمایید: